Clinica de chirurgie estetica si plastica OMINICLINIC isi mareste echipa!
Descrierea postului
Raspunde de inregistrarea si pastrarea contractelor de prestari servicii si contractelor de colaborare ale societatii
Gestioneaza si coordoneaza depozitarea in arhiva juridica si financiara a societatii
Intocmeste situatii/evidente si rapoarte legate de documentele intocmite si verifica corelarea acestora
Elaborareaza diferite rapoarte si evidente financiar-contabile si administrative cerute de conducerea societatii
Intocmeste si urmareste facturi/chitante emise pentru clientii si colaboratori
Tine evidenta incasarilor zilnice si intocmeste registru de casa, in stransa colaborare pentru verificare sistematica cu departamentul contabil
Se implica in organizarea actiunilor administrative si coordoneaza implementarea lor
Intocmeste documente aferente operatiunilor de decontare cu furnizorii si clientii
Realizeaza plati catre bugetul de stat pentru contributii lunare si catre furnizori
Redacteaza adrese, informari, raportari pentru institutii ale statului si institutii partenere
Intocmeste si gestioneaza documentele de personal si pontajele si verifica evidentele inregistrate, precum si dosarele de personal, cu raspunderea raportarilor aferente
Raspunde de aprovizionare consumabile rechizite, produse curatenie si necesarul materiale sanitare / alte consumabile, cu monitorizarea cheltuielilor implicate
Se ocupa de organizarea deplasarilor pentru medici la evenimente medicale (inregistrarea participarii, plati, documente etc)
Profilul candidatului ideal
Responsabilitate si seriozitate
Atentie la detalii
Studii medii/superioare
Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente
Capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate de invatare rapida
Capacitate de atentie distributiva
Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică
Experienţa pe o poziţie similară obligatorie
Cunostinte de baza de contabilitate primara constituie un avantaj
Tip angajare
Contract de munca pe perioada nedeterminata
Norma intreaga (8 ore/zi)
Program de lucru - 08:00 - 17:00, de Luni pana Vineri (cu 1 ora pauza inclusa)
CV-urile se trimit la [email protected] cu subiectul "Aplicatie Asistent Manager".