Autentifică-te și aplică Intră în cont Trimite mesaj Salvează anunțul
JobZZ.ro

Angajare Asistent Manager

Salariu confidenţial
ID 869484
acum 2 săptămâni
Iasi, Iasi
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level

Limbi străine
Engleză

Clinica de chirurgie estetica si plastica OMINICLINIC isi mareste echipa!

Descrierea postului

Raspunde de inregistrarea si pastrarea contractelor de prestari servicii si contractelor de colaborare ale societatii

Gestioneaza si coordoneaza depozitarea in arhiva juridica si financiara a societatii

Intocmeste situatii/evidente si rapoarte legate de documentele intocmite si verifica corelarea acestora

Elaborareaza diferite rapoarte si evidente financiar-contabile si administrative cerute de conducerea societatii

Intocmeste si urmareste facturi/chitante emise pentru clientii si colaboratori

Tine evidenta incasarilor zilnice si intocmeste registru de casa, in stransa colaborare pentru verificare sistematica cu departamentul contabil

Se implica in organizarea actiunilor administrative si coordoneaza implementarea lor

Intocmeste documente aferente operatiunilor de decontare cu furnizorii si clientii

Realizeaza plati catre bugetul de stat pentru contributii lunare si catre furnizori

Redacteaza adrese, informari, raportari pentru institutii ale statului si institutii partenere

Intocmeste si gestioneaza documentele de personal si pontajele si verifica evidentele inregistrate, precum si dosarele de personal, cu raspunderea raportarilor aferente

Raspunde de aprovizionare consumabile rechizite, produse curatenie si necesarul materiale sanitare / alte consumabile, cu monitorizarea cheltuielilor implicate

Se ocupa de organizarea deplasarilor pentru medici la evenimente medicale (inregistrarea participarii, plati, documente etc)



Profilul candidatului ideal

Responsabilitate si seriozitate

Atentie la detalii

Studii medii/superioare

Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente

Capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate de invatare rapida

Capacitate de atentie distributiva

Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică

Experienţa pe o poziţie similară obligatorie

Cunostinte de baza de contabilitate primara constituie un avantaj



Tip angajare

Contract de munca pe perioada nedeterminata

Norma intreaga (8 ore/zi)

Program de lucru - 08:00 - 17:00, de Luni pana Vineri (cu 1 ora pauza inclusa)



CV-urile se trimit la [email protected] cu subiectul "Aplicatie Asistent Manager".

Contactează utilizatorul

Angajare Asistent Manager
OMINICLINIC
ID 869484
Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici