Biroul Notarial Vălean Mihaela Codruța
cu sediul în județul Bihor, orașul Oradea, strada Madach Imre, nr. 1-5, ap. 3-4, angajăm secretar/ă care să corespundă următoarelor cerințe:
- să dețină studii superioare,
- să stăpânească temeinic tehnoredactarea documentelor pe calculator (familiarizat/ă cu pachetul Microsoft Office, în special Word),
- cunoștințe minime de contabilitate primară,
- experiența în domeniul notarial nu este obligatorie,
- excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție
la detalii, capacitate de organizare),
- seriozitate și discreție cu privire la datele prelucrate,
- atenție distributivă,
- căutăm o persoană dinamică, cu spirit de echipă și implicată,
- cunoașterea limbii engleze/maghiare reprezintă un avantaj.
Printre atribuțiile postului, se enumeră:
- relația directă cu publicul;
- redactare de acte notariale: declarații, procuri, contracte, etc;
- verificarea și păstrarea documentațiilor necesare întocmirii tuturor actelor notariale;
- verificări și înscrieri în registrele notariale și INFONOT;
- arhivare;
Salarizare motivantă, cu posibilitate de majorare în funcție de rezultatele muncii prestate. Acesta se va determina împreună cu candidatul în cadrul interviului.
- În primă fază, așteptăm CV-urile pe adresa noastră de e-mail ([email protected])
- Deadline: 30.09.2023;
- Perioadă desfășurare interviu: 01-15.10.2023.
Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la numărul de telefon al biroului (0259 435 305)
Mulțumim pentru interesul acordat!
Echipa Vălean