Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Ingrijire batrani, intern, Mogosoaia
Full time  |  Asistență socială / Au pair / Babysitter / Curăţenie / Prestări servicii
Salariu: 5.700 LEI
Acum o zi Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Ingrijire batrana, zona Mosilor, 4h
Part time  |  Asistență socială / Au pair / Babysitter / Curăţenie / Prestări servicii
Salariu: 2.500 LEI
Acum o zi Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam Lucrator Depozit (Dragomiresti Deal,IF) salariu f. bun
Administrativ / Logistică
Salariu: 3.500 LEI
Acum o zi Dragomiresti Deal, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Manipulant Depozit
Full time  |  Necalificat / Fără studii superioare / Junior/Entry Level  |  Administrativ / Logistică
Salariu: confidenţial
Acum o zi Bacau, Bacau
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajez Ajutor montator mobilă cu permis categoria B
Lemn / PVC
Salariu: 4.000,55 LEI
Acum 19 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Angajam ECONOMIST

ID 885023
acum 4 luni
Voluntari, Bucuresti-Ilfov
Domeniu de activitate

Petrol / Gaze,    Administrativ / Logistică

Tip job

Full time

Nivel carieră

Junior/Entry Level

Ne căutăm coleg/colegă! Hai în echipa UNICOM!

Compania UNICOM HOLDING, este în căutarea unui coleg/unei colege, pentru postul de Economist.

Pentru noi este important să :
- Ai cunoștințe Microsoft Office ( Excel, Word)
- Ai cunoștințe contabilitate primară /facturare
- Ai abilitați de planificare, atenție la detalii, atitudine pozitivă
- Fii persoană proactivă, sociabilă, responsabilă și orientată spre atingerea obiectivelor
Dacă ai mai lucrat in departament de relații cu clienții/vânzări, este un plus
Principalele responsabilități:
- Prelucrarea informațiilor necesare pentru facturare
- Emiterea facturilor pentru clienți, menționăm că procesul este unul automatizat, noi iți oferim toate informațiile de care ai nevoie și suportul necesar pentru a învăța etapele procesului de facturare. De asemenea, îți oferim suport si pentru învățarea programului in care se emit facturile.
- Introducerea și actualizarea datelor în programul de facturare
- Urmărirea încasărilor la scadentă, a facturilor emise
- Trimiterea de e-mailuri în corespondența cu clienții noștri
- Efectuarea de situații și rapoarte solicitate de managementul companiei
Ce îți oferim noi?
- Pachet salarial competitiv corelat cu experiența ta
- Mediu de lucru prietenos, cafeaua și ceaiul sunt din partea noastră
- Training gratuit- îți oferim totul suportul necesar pentru a te acomoda mai ușor cu programele utilizate si cu task-urile tale zilnice
- Prime de sărbători precum și prime de performanță
- Tichete de masa
- Avem grija de starea ta de bine si îți oferim asigurare privata de sănătate
- Zile de concediu de odihna suplimentare, în funcție de vechimea in companie

Program de lucru :L - V: 8.00-16.30 ( 30 min pauza de masă)
Locație: Pipera- Voluntari -oferim transport gratuit de la stația de metrou Aurel Vlaicu pana la sediul nostru)

Dacă îți dorești sa faci parte din echipa noastră asteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: [email protected]; [email protected]

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici