Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Senior Graphic Designer
Proiect / Practică / Part time / Full time  |  Student / Mid-Level / Necalificat / Fără studii superioare / Junior/Entry Level  |  IT / Grafică / Webdesign / DTP
Salariu: 5.700 LEI
Acum 14 ore Constanta, Constanta
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Senior Graphic Designer
Full time / Part time / Proiect /   |  Junior/Entry Level / Fără studii superioare / Necalificat / Mid-Level / Student  |  Grafică / Webdesign / DTP / IT /
Salariu: 5.600 LEI
Acum 14 ore Constanta, Constanta
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam in cadrul unui colectiv tanar Consultant Financiar!
Full time  |  Student / Necalificat / Fără studii superioare  |  Bancar / Asigurări / Consultanță
Salariu: 2.500 LEI
Acum 4 zile Constanta, Constanta
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Personal Curățenie pe Nave
Full time  |  Necalificat  |  Au pair / Babysitter / Curăţenie
Salariu: 1.200 EUR
Acum 5 zile Constanta, Constanta
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam lacatusi si sudori cu experienta
Full time  |  Mid-Level  |  Construcţii / Amenajări / Producție
Salariu: 3.600 EUR
Acum 5 zile Constanta, Constanta
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Angajam Asistent Manager - Companie Imobiliara

450 EUR
ID 870479
acum 3 luni
Constanta, Constanta
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office,    Imobiliare

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level

Limbi străine
Română,    Engleză

Compania imobiliara Terra Development infiintata in anul 1994, imbina intr-o retea de succes profesionalismul de nivel inalt cu pasiunea pentru domeniul imobiliar.
Angajam asistent manager, lucru intr-un birou confortabil, mediu de lucru profesionist, instruire in domeniul imobiliar.
Cautam persoane serioase, descurcareate, cu initiativa si dorinta de promovare care sa ajute la buna functionare a activitatii noastre. Activitate de secretariat, preluare si redirectionare informatii, gestionarea documentelor catre diferite institutii publice, pregatirea si verificarea documentatiilor, asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare etc.
• Cerinte : Cunostinte IT – mediu ( Operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet), limba engleza – mediu, abilitati de comunicare, stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii atat la telefon, cat si la sediul firmei, elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management, gestioneaza documentele si informatiile care intra si ies din companie.

• Candidatul ideal : Munca in echipa, persoana dinamica, optimista, automotivata, atenție catre detalii.
• Pentru mai multe detalii si programare interviu, nr contact : 0732680801.

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici