Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Cautam personal sezonier Iasi
Sezonier / Part time / Full time  |  Fără studii superioare  |  Turism / Restaurante / Hoteluri
Salariu: 2.500 LEI
Acum 5 ore Iasi, Iasi
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajăm Instalatori
Full time  |  Mid-Level  |  Mentenanță / Instalații / Construcţii / Amenajări
Salariu: 6.000 LEI
Acum o zi Iasi, Iasi
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam Camerista in Iasi
Full time  |  Necalificat / Fără studii superioare / Junior/Entry Level  |  Turism / Restaurante / Hoteluri
Salariu: 2.199 LEI
Acum o zi Iasi, Iasi
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Secretar - birou notarial
Secretariat / Office / Back Office / Jurnalism / Editorial / Drept
Salariu: confidenţial
Acum 2 zile Iasi, Iasi
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Colaborare inginer topograf - conditii foarte avantajoase
Part time  |  Mid-Level  |  Inginerie / Tehnologie
Salariu: 1.000 EUR
Acum 2 zile Iasi, Iasi
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Analist Achizitii - full time - Iasi

2.500 LEI
ID 871009
acum 2 luni
Iasi, Iasi

Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă alături de o echipă dinamică, într-o companie în plină dezvoltare și ești o persoană consecventă și ambițioasă, atunci pe tine te căutăm!

Beneficii:

- Pachet salarial competitiv și corelat cu performanța;
- Ideile ce îmbunătățesc activitatea și productivitatea companiei sunt bonusate;
- Locația biroului într-o zona centrală a orașului cu acces facil la mijloacele de transport;
- Program între 08:30 și 17:00, de luni până vineri;
- Tichete de masă, tichete cadou;
- Oportunitatea de a lucra într-un domeniu în continuă dezvoltare;
- Team building și activități recreative;
- Echipă tânără, profesionistă și dinamică;
- Atmosferă de lucru plăcută.

Candidatul ideal:

- Cunoștințe ale pachetului Office la nivel avansat;
- Capacitate de adaptare și învățare rapidă;
- Gândire analitică și strategică;
- Abilități de organizare și orientare către rezultate;
- Abilități de negociere, relaționare și prezentare;
- Capacitatea de a lucra cu termene limită;
- Conoștințele de contabilitate primară reprezintă un plus.

Descrierea jobului:

- Actualizează informațiile referitoare la prețuri și stocurile partenerilor;
- Verifică modificarea prețurilor și stocurile pe site-urile partenerilor deja existenți ;
- Participă la ședințele periodice pentru îmbunătățirea activității;
- Urmărește plățile rambursurilor de la partenerii de curierat în timpul agreat în contract;
- Emite awb-uri parteneri;
- Verificare statusului comenzilor anulate din depozit;
- Verifică săptămânal costurile de transport și semnalează eventualele neconcordante;
- Efectuează raportari aferente evoluției costurilor și recomandă îmbunătățiri;
- Creează și gestionează toate tool-urile de comunicare cu partenerii (tabele, grupuri etc)
- Verifică și ține evidența plăților aferente platformei Netopya;
- Gestionează și aplanează situațiile comenzilor neconforme ale clienților și le rezolvă;
- Participă activ la campaniile de promovare (sms, link, site, outdoor etc).

Descrierea companiei:

Domeniul nostru de activitate cuprinde comercializarea produselor din domeniul materialelor de construcții și amenajări;
Oferim soluții complete pentru achiziția celor mai adecvate produse, pentru transportul acestora și montaj.

Te așteptăm în echipa noastră!

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici