Roslin caută un Agent de Suport Clienți.
Roslin está buscando un Agente de Soporte al Cliente.
RO: Fără apeluri reci, fără vânzări, doar clienți existenți.
Alătură-te atmosferei noastre deschise și culturii noastre de încredere și sprijin.
Echipa noastră livrează zilnic experiențe de suport clienți de nouă generație și ajută companiile de transport să comunice mai bine cu clienții lor. Îmbinăm cunoștințele din industrie, competențele tehnice în continuă dezvoltare și un leadership puternic pentru a ne îmbunătăți procesele și a livra constant produse superioare.
SP: Sin llamadas en frío, sin ventas, solo clientes existentes.
Únete a nuestra atmósfera abierta y a nuestra cultura de confianza y apoyo.
Cada día, nuestro equipo ofrece experiencias de atención al cliente de próxima generación y ayuda a las empresas de transporte a conectarse mejor con sus clientes. Combinamos el conocimiento de la industria, habilidades técnicas en constante expansión y un liderazgo fuerte para mejorar nuestros procesos y ofrecer productos superiores de manera constante.
Job: prelucrarea apelurilor primite, înregistrarea comenzilor și coordonarea livrării serviciilor.
Trabajo: procesar llamadas entrantes, registrar pedidos y coordinar la entrega de servicios.
Ore de lucru: / Horarios:
07:00 – 16:00;
13:00 – 22:00;
16:00 – 01:00 + transport cu taxiul spre casă; / Taxi de regreso a casa;
22:00 – 07:00.
Pauza de masă: 1 oră, 2 zile libere pe săptămână.
Pausa para el almuerzo: 1 hora, 2 días libres cada semana.
Salariu: Vom depăși orice salariu anunțat de concurenții noștri din același sector!
Salario: ¡Superaremos cualquier salario anunciado por nuestros competidores en el mismo sector!
Angajare oficială. Pachet social complet.
Empleo oficial. Paquete social completo.
Cerințe: / Requisitos:
RO: Engleză și spaniolă la nivel intermediar-avansat sau fluent;
Competența într-o altă limbă decât engleza este un mare avantaj! (de exemplu, rusă, georgiană, chineză sau coreeană)
Abilități excepționale de comunicare și verbale;
Rezistență la stres, rezolvarea conflictelor și soluționarea problemelor;
Atenție la detalii, fiabilitate, punctualitate;
Abilități organizatorice, capacitatea de a lucra independent, cu sprijin și coaching din partea managerilor;
Cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului.
SP: Nivel intermedio superior o fluido en inglés y español;
Competencia en otro idioma además del inglés es una gran ventaja (por ejemplo, ruso, georgiano, chino o coreano);
Habilidades excepcionales de comunicación y verbales;
Resistencia al estrés, resolución de conflictos y solución de problemas;
Atención al detalle, confiabilidad, puntualidad;
Habilidades organizativas, capacidad para trabajar de forma independiente con entrenamiento y apoyo de los gerentes;
Conocimientos básicos de informática a nivel de usuario.
Oferim: / Ofrecemos:
RO: Mediu internațional dinamic;
Birou confortabil, situat în centrul orașului;
Oportunități de creștere în carieră.
SP: Entorno internacional dinámico;
Oficina cómoda, ubicada en el centro;
Oportunidades de crecimiento profesional.
Interesat?
Să discutăm opțiunile tale!
Pentru a aplica pentru această poziție, trimiteți CV-ul la [email protected].
¿Interesado?
¡Hablemos de tus opciones!
Para solicitar el puesto, envía tu CV a [email protected].