Angajăm Agenți Call Center (Helpdesk / Telesales), pentru noul departament Call Center, care va fi suport pentru reprezentanții de vânzări de teren.
Poziții disponibile: 3 posturi vacante Helpdesk; 1 post vacant pentru Telesales.
Locație: Iași, on-site (Parc Industrial Brătuleni, Miroslava).
Program de lucru: Luni-Vineri 8 ore/zi.
Responsabilități:
Vei învăța portofoliul nostru de produse pentru a gestiona cererile clienților;
Vei răspunde la apeluri inbound și vei efectua apeluri outbound pentru promovarea și vânzarea produselor noastre;
Vei negocia si vei susține apeluri telefonice /e-mail în baza unui tool
Vei face prospectare clienți.
Cerințe:
Minim 1 an experiență în vânzări, într-un Call Center;
Abilități tehnice și cunoștințe operare PC;
Persoană perseverentă, cu abilități de comunicare eficientă și negociere;
Atitudine proactivă, orientată către nevoile clienților.
Ce îți oferim:
Transport asigurat la sediul nostru din Iași.
Tichete de masă în valoare de 40 RON/zi.
Contract pe perioadă nedeterminată.
Prime de sărbători - de Paște si de Crăciun.
Voucher de vacanță.
Bonus suplimentar - discount la achiziția de produse Misavan.
Cine suntem noi:
Cu o experienta de 24 ani în calitate de producător și distribuitor de produse de curățenie, ne orientam activitatea către mai multe direcții business: retail, profesional, industrii. Portofoliul cuprinde produse de curatenie, menaj, hartie și produse de unică folosință.
Împreună #trecem Romania pe curat!