Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Angajăm Tehnicieni Montatori și Lăcătuși Mecanic
Full time  |  Necalificat / Fără studii superioare / Junior/Entry Level  |  Producție / Mentenanță / Instalații / Construcţii / Amenajări
Salariu: 5.000 LEI
Acum 9 ore Brasov, Brasov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Persoana pt. Ingrijire/curatenie batran,in ture de 3 zile,intern
Au pair / Babysitter / Curăţenie
Salariu: 6.000 LEI
Acum 16 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Caut secretara-partenera 50 % din venituri,5 ani in afaceri imobiliare
Full time  |  Secretariat / Office / Back Office
Salariu: 13.000 LEI
Acum 16 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Angajam Sef Santier – Brasov
Inginerie / Tehnologie
Salariu: confidenţial
Acum o zi Brasov, Brasov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Inginer coordonator productie-confectii metalice
Full time  |  Mid-Level  |  Producție / Inginerie / Tehnologie
Salariu: confidenţial
Acum o zi Buzau, Buzau
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

RECEPȚIONER la Theodora Golf Club Teleac

Salariu confidenţial
ID 887024
acum 2 luni
Teleac, Alba
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office

Tip job

Full time

Nivel carieră

Junior/Entry Level

Suntem în prezent în căutarea unei persoane tinere, dinamică, auto-motivată, care își dorește profesionalizarea carierei lor. Ca recepționer al Theodora Golf Club sunteți responsabil pentru a oferi servicii profesionale oaspeților noștri, asigurându-vă că șederea lor va deveni o experiență de neuitat.

Responsabilități:
- răspunde la telefon prompt utilizând comunicarea pozitivă, clară şi eticheta corespunzătoare;
- răspunde, înregistrează și procesează toate apelurile clienților, mesaje, cereri, întrebări sau preocupări;
- ascultă atent, clarifică și înțelege cererile clienților și răspunde cu măsuri corespunzătoare furnizând informații clare și exacte;
- procesează toate check-in-urile / check-out-urile și efectuează serviciile specifice;
- demonstrează o cunoaștere aprofundată a informațiilor de cazare: tarife, pachete de servicii, zona locală;
- utilizează eficient tehnici de vânzare pentru a promova serviciile hoteliere și facilitățile și pentru a maximiza gradul de ocupare a camerelor şi locurilor / meselor în restaurant;
- completează reclamațiile oaspeților, desfășoară activități de cercetare, negociază soluții și rezolvă situații pentru satisfacția clienților;
- execută rapoarte zilnice (numărul de sosiri, plecări), identifică orice solicitări speciale și verifică înregistrările pentru acurateţea deciziilor.

Cerințe:
Diplomă de bacalaureat sau studii superioare.
Experiență minim 1 an este preferată.
Competențe avansate de comunicare.
Cunoștințe minime contabile despre chitanțe fiscale, încasări, numerar, carduri.
Competențe superioare de lucru cu calculatorul și operarea cu programele internet.
Experiență în operarea echipamentelor de birou.
Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu – avansat.
Cunoașterea altor limbi de circulație internațională reprezintă un avantaj.
Conduită profesională exemplară.

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici