Autentifică-te și aplică Intră în cont Salvează anunțul
JobZZ.ro

Personal firma consultanță afaceri-Echipa noastră se extinde!

Salariu confidenţial
ID 880376
acum o săptămână
Tulcea, Tulcea
Domeniu de activitate

Resurse Umane / Psihologie,    Management,    Contabilitate / Traduceri

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level,    Manager/Executiv,    Junior/Entry Level

Despre noi: Suntem o firmă de consultanță în afaceri, cu activitate în aria serviciilor de contabilitate externalizată, administrare de resurse umane și salarizare, consultanță juridică și fonduri europene, dedicată oferirii de servicii de calitate superioară clienților noștri. Ne străduim să menținem standarde ridicate în tot ceea ce facem și căutăm să ne extindem echipa cu profesioniști experimentați și pasionați. Ne dorim să atragem persoane care vor să se dezvolte alături de noi, într-un cadru profesional, cu o viziune multidisciplinară asupra mediului de afaceri.
În demersul nostru, suntem în căutare de:
1. Manager deparatament contabil
Responsabilitățile tale:
 Coordonarea echipei din sectorul de contabilitate;
 Asigurarea respectării standardelor de calitate și eficiență în activitatea curentă;
 Suport și mentorat pentru echipa de contabili;
 Gestionarea clienților cheie și oferirea de soluții personalizate.
Cerințe:
 Este expert contabil sau expert contabil stagiar – membru CECCAR;
 Experiență solidă în contabilitate și management;
 Abilități excelente de coordonoare și comunicare, atât în relația cu clienții, cât și cu subalternii.
 Capacitate ridicată de planificare și organizare;
 Cunoștințe aprofundate de legislație fiscală și contabilă.

2. Contabil senior
Responsabilităție tale:
 Gestionarea completă a contabilității pentru un portofoliu divers de clienți;
 Oferirea de suport și consultanță clienților în diverse probleme fiscale;
 Elaborarea de rapoarte lunare detaliate și explicarea cifrelor într-un mod clar și accesibil;
 Transmiterea informărilor privind taxele și impozitele cu cel puțin 3 zile înainte de scadență.
Cerințe:
 Studii superioare în domeniul economic;
 Cunoștințe actualizate de legislație fiscală și disponibilitatea spre actualizare continuă:
 Experiență anterioară relevantă în firme de contabilitate.

3. Contabil asistent
Responsabilitățile tale:
 Suport pentru echipa de contabili în gestionarea activităților zilnice;
 Întocmirea documentelor contabile, operare date contabile și pregătirea de rapoarte financiare;
 Menținerea evidenței și arhivarea documentelor contabile.
Cerințe:
 Studii în domeniul contabilității ori domenii conexe;
 Cunoștințe medii de contabilitate și fiscalitate:
 Abilități bune de organizare și atenție la detalii.

4. Manager resurse umane
Responsabilitățile tale:
 Coordonarea și îndrumarea echipei de H.R.;
 Administrarea personalului clienților noștri și înregistrarea corespunzătoare în Revisal;
 Gestionarea activităților de salarizare și a beneficiilor angajaților pentru clienții noștri;
 Asigurarea respectării legislației muncii și a politicilor interne.
Cerințe:
 Experiențe anterioare în activitatea de administrare a resurselor umane și fiscalitatea salarizării;
 Cunoștințe solide de legislația muncii;
 Abilități excelente de comunicare și organizare;
 Spirit de echipă bine cultivat.

5. Consultant accesare fonduri europene
Responsabilitățile tale
 Identificarea oportunităților de finanțare din fonduri europene;
 Elaborarea și gestionarea proiectelor de finanțare;
 Asigurarea conformității proiectelor cu cerințele programelor de finanțare;
 Monitorizarea implementării proiectelor și întocmirea rapoartelor necesare.
Cerințe:
 Studii superioare în domenii precum juridic, economic, administativ, etc.;
 Abilități excelente de redactare și organizare;
 Experiență anterioară în sectorul accesării de finanțări europene.

6. Asistent manager
Responsabilitățile tale:
 Suport administrativ pentru managementul companiei;
 Gestionarea corespondenței și a documentelor;
 Organizarea și coordonarea întâlnirilor și evenimentelor interne;
 Menținerea legăturilor cu partenerii și clienții companiei.
Cerințe:
 Abilități bine dezvoltate de comunicare și organizare;
 Competențe superioare în redactarea documentelor;
 Proactivitate, atenție la detalii, competențe de utilizare a pachetelor Microsoft Office și rețele sociale.

Ce oferim:
Avantaje salariale competitive, în funcție de implicarea și performanțele tale;
Un mediu de lucru plăcut și colaborativ;
Suport constant în rezolvarea oricărei probleme: acces la legislație actualizată, interpretări și discuții de grup pentru noutăți fiscale;
Activități de dezvoltare a coeziunii echipei, precum team-building ori evenimente culturale;
Diverse instrumente tehnice de informare și analiză.
Dacă ești pasionat de consultanța în afaceri, orientat spre detalii și dornic să te alături unei echipe care apreciază calitatea și profesionalismul, te invităm să aplici! Așteptăm CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail: [email protected].
*precizăm că, în funcție de numărul aplicanților pentru aceste posturi, este posibil să fie necesară completarea unor chestionare de personalitate ori de competențe, pentru a face o primă selecție

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici