Operator PC- Facturare pentru intocmire facturi , avize NIR uri caut angajare la o firma interesata 0750 402 940
Facturare produse – gestiune vanzari
Procesare comenzi;
Operez in stoc miscarile de marfa (bonuri si comenzi de transfer intre gestiuni);
Gestiune si control documente de iesire a marfii din gestiune;
Procesez retururile;
Emitere awb;
Participarea la fiecare inventar efectuat;
Responsabilitate pentru exactitatea datelor introduse in sistem;
Introduc diferite date in sistemul informatic, in functie de nevoile departamentului;
Semnalez sefului direct inadvertentele sau greselile identificate;
Etichetare si gestiune marfa si monetar:
emitere facturi - efectuare plati
preluare apeluri telefonice
comunicarea cu clientii companiei si cu firmele de curierat
gestionarea corespondentei (email, curier, telefon)
urmarirea si actualizarea bazelor de date
gestionarea, centralizarea, distribuirea, arhivarea documentelor
responsabil cu dosarele cu actele firmei
gestiune financiara
gestiune produse
intocmire avize, NIR-uri, procesare acte-comenzi, introducere validare date,
gestionare vanzari zilnice si rapoarte monetar – vanzari – incasari.
Organizarea activitatii secretariat.
Gestionare fluxului de informatii intre departamente.
Organizarea transport intern.
Organizarea si salvarea certificatelor de calitate
Organizarea necesarelor de birotica
Inlocuire persoana facturare
FAZ-urile + rapoarte pentru masini, programare service.
Colaborare cu o echipa profesionista
Mediu de lucru stimulativ si posibilitati de dezvoltare profesionala
Responsabilitati:
- Operarea comenzilor pentru clienti
- emiterea facturilor de iesire pentru comenzi
- emiterea avizelor de insotire a marfii
- Trimite facturi catre client
- Opereaza retururi in sistemul de operare
- Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate
- Se asigura de inchiderea zilei de lucru in ceea ce priveste comenzile procesate/neprocesate
- Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise
- Respecta procedurile de lucru.
Activitatea zilnica
se desfasura in program de lucru cu norma intreaga concentrandu-se pe preluarea comenzilor si emiterea facturilor,
urmarirea si inregistrarea operatiunilor de gestune si casierie, pastrarea si imbunatatirea relatiei comerciale cu
clientii/furnizorii, activitati de suport pentru echipa de vanzari.
pentru livrările de bunuri sau prestările de servicii efectuate;
pentru fiecare vânzare la distanță efectuată;
pentru livrările intracomunitare de bunuri efectuate;
pentru orice avans încasat în legătură cu una dintre operațiunile de la primele două puncte.