Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Angajari Mamaia-Nord, casier, manipulant bauturi, gestionar,preparator
Sezonier  |  Mid-Level / Necalificat / Fără studii superioare / Junior/Entry Level  |  Turism / Restaurante / Hoteluri / Alimentație / Comerț
Salariu: 5.000 LEI
Acum 4 ore Navodari, Constanta
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Angajam inginer constructor finisaje interioare Bucuresti-Ilfov
Full time  |  Mid-Level  |  Construcţii / Amenajări / Mentenanță / Instalații
Salariu: 8.000 LEI
Acum 9 ore Popesti Leordeni, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Restaurant Diplomat angajeaza bucatar
Full time  |  Mid-Level  |  Turism / Restaurante / Hoteluri
Salariu: confidenţial
Acum 11 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
OPERATOR CALCULATOR – CONSILIER VANZARI
Full time  |  Junior/Entry Level  |  Construcţii / Amenajări
Salariu: 4.000 LEI
Acum 11 ore Domnesti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Angajam Ajutor bucatar/pizzar
Full time  |  Junior/Entry Level  |  Alimentație / Comerț
Salariu: 3.500 LEI
Acum 13 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Hotel 3 stele Eforie Sud angajeaza Manager Hotel si receptioneri

Salariu confidenţial
ID 879458
acum o lună
Eforie Sud, Constanta
Domeniu de activitate

Turism / Restaurante / Hoteluri

Tip job

Full time,    Sezonier

Nivel carieră

Junior/Entry Level,    Manager/Executiv,    Mid-Level,    Student

duplicate
1

Hotel 3 stele din Eforie Sud angajeaza manager hotel (tot timpul anului) si receptioneri (sezonier).

Dacă îți place să interacționezi cu oamenii, să oferi servicii excelente și să faci oaspeții să se simtă bineveniți, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.

Oferim pachet salarial atractiv, cazare, masa.

Responsabilitati Manager Hotel:

Persoana cu gandire strategica, responsabila, independenta, proactiva, organizata, eficientă, orientata catre rezultate, cooperare si dezvoltare
Orientare catre customer care si managementul resurselor umane, cu focus permanent pe fidelizarea oaspetilor si a echipei
Abilitati excelente de leadership, management si comunicare
Orientare spre gasirea permananta de solutii eficiente la situatii complexe
Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente intr-un mediu dinamic si provocator
Abilitati foarte bune de time management si project management
Experienta in gestionarea eficienta a bugetului de venituri si cheltuieli operationale si in realizarea indicatorilor de performanta
Flexibilitate si disponibilitate de a lucra in weekenduri si de sarbatori, in functie de activitatea operationala
Responsabilități Receptioner:

Primirea oaspeților într-un mod călduros și prietenos la sosirea lor în hotel.
Efectuarea check-in-ului și check-out-ului clienților într-o manieră eficientă și profesionistă.
Furnizarea informațiilor despre facilitățile hotelului, precum și despre atracțiile locale și recomandările de vizitare.
Gestionarea rezervărilor și a cererilor de informații prin telefon, e-mail sau personal.
Soluționarea solicitărilor și plângerilor clienților într-un mod prompt și eficient.
Cooperarea cu alte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență de calitate pentru oaspeți. Publi24_1716217141

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici