Locatia jobului: in cadrul companiei Walter Tosto WTB situata in Bucuresti, pe Soseaua Berceni, Nr.104.
Descrierea postului:
Ocupantul postului va desfasura activitati specifice postului, in cadrul departamentuluii de resurse umane al companiei.
Studii si cerinte necesare:
- Studii juridice superioare finalizate;
- Cunoașterea Codului Muncii si a legislatiei in vigoare;
- Experienta anterioara in domeniu, preferabil de minim 2 ani;
- Abilitati avansate de utilizare a computerului si cunoștinte solide de operare a MS Office;
- Limba engleza/italiana constituie un avantaj;
- Domiciliul in Sector 4 este preferabil;
- Disponibilitate pentru ore suplimentare platite la finalul lunii, in perioada calcularii salariilor.
Aptitudini:
- Abilitati excelente de comunicare, relationare si lucru in echipa;
- Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan;
- Atentie la detalii si capacitatea de a respecta termenele limita;
- Capacitatea de planificare si organizare a activitatilor specifice.
Atributii:
- Efectuarea intregii proceduri de imigrare, a documentatiei necesare si pastrarea legaturii cu institutiile abilitate in vederea obtinerii documentelor si vizelor pentru angajatii straini ai companiei;
- Asigurarea consultantei interne specializata in raporturile de munca (conflicte de munca /mediere, interpretare clauze contracte, cercetari disciplinare);
- Redactarea, analizarea si avizeazarea documentelor cu caracter juridic (contracte de munca, regulamente interne, acorduri, documente rezultate din procedura de cercetare disciplinara);
- Asigurarea efectuarii cercetarilor disciplinare, intocmirea si comunicarea catre salariat a actelor premergatoare cercetarii prealabile, convocarea cu toate elementele prevazute de lege, intocmirea raportului de cercetare disciplinara identificand regulile incalcate de salariat, intocmirea si transmiterea deciziei de sanctionare disciplinara;
- Monitorizarea si implementarea schimbarilor legislative din domeniul raporturilor de munca;
- Asigurarea ca documentele emise sa fie conforme cu prevederile legale;
- Semnarea cu noii angajati a documentelor de angajare conform legislatiei in vigoare si procedurilor interne;
- Utilizare si raportare Revisal;
- Asigura respectarea procedurilor interne ale companiei in domeniul resurselor umane;
- Asigurarea conformitatii cu legislatia muncii si cu politicile interne ale companiei;
- Consilierea si sprijinirea angajatilor in probleme legate de resurse umane;
- Alte sarcini specifice departamentului de Resurse Umane.
Program de lucru:
- De luni pana joi : 08:30 – 17:30 cu pauza de masa de la 13:30 la 14:00;
- Vineri : 08:30 – 15:00 cu pauza de masa de la 13:30 la 14:00;
Beneficii:
- Pachet salarial motivant, bazat pe grila de salarizare interna;
- Crestere automata a salariului in functie de vechimea in munca din cadrul companiei;
- Majorare anuala salariala cu 4%;
- Prima de Craciun echivalenta unui salariu;
- Masa de pranz oferita.