Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Angajez personal spalatorie auto
Maşini / Auto
Salariu: 3.000 LEI
Acum 4 zile Craiova, Dolj
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Agent imobiliar cu sau fara experienta
Full time / Part time  |  Junior/Entry Level / Manager/Executiv / Mid-Level / Student  |  Administrativ / Logistică / Imobiliare / Management / Marketing / Cercetare de piață / Secretariat / Office / Back Office
Salariu: 2.000 EUR
Acum 2 săptămâni Craiova, Dolj
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Turquoise Restaurants&Hotels, cui 39403840
Full time  |  Junior/Entry Level  |  Turism / Restaurante / Hoteluri
Salariu: confidenţial
Acum 7 ore Pantelimon, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajari Mamaia-Nord, casier, manipulant bauturi, gestionar,preparator
Sezonier  |  Mid-Level / Necalificat / Fără studii superioare / Junior/Entry Level  |  Turism / Restaurante / Hoteluri / Alimentație / Comerț
Salariu: 5.000 LEI
Acum 7 ore Navodari, Constanta
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Inginer industrie alimentara
Full time  |  Alimentație / Comerț
Salariu: confidenţial
Acum 8 ore Alexandria, Teleorman
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Area Manager - Regiunea S-V

Salariu confidenţial
ID 879656
acum o lună
Craiova, Dolj
Domeniu de activitate

Crewing / Casino / Entertainment

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level,    Manager/Executiv

Angajam Area manager pt zona de Sud-Vest a țării (mai precis, județele Dolj, Caraș-Severin si Timiș).

Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Cunoștințe operare PC și pachet Microsoft Office;
- Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări în zona alocată;
- Bune abilități de comunicare, de organizare a activității;
- Atitudine pozitivă, proactivă, orientată către obținerea de rezultate și către soluționarea eficientă a problemelor;
- Reprezintă un avantaj experiența anterioara in coordonarea unui colectiv de minim 4-5 persoane;

Responsabilități:
- Coordonarea și gestionarea din punct de vedere administrativ, tehnic și logistic a activității în cadrul punctelor de lucru (agenții de pariuri) aflate în zona alocată;
- Coordonarea și supravegherea activității desfășurate de angajații aflați în subordine;
- Informarea în timp real a superiorilor ierarhici sau a departamentelor implicate atunci când sunt constatate abateri de la regulamente;
- Întocmirea de rapoarte de informare în legătură cu activitatea desfășurată, respectând termenele comunicate;
- Identificarea oportunităților de extindere în zona alocată (identificarea de spații comerciale cu potențial în vederea deschiderii de noi puncte de lucru sau relocarea celor existente);
- Aplicarea strategiei de marketing pentru promovarea companiei in zona alocată;
- Selectarea personalului ce urmează să își desfășoare activitatea în punctele de lucru noi și evaluarea personalului existent;
- Reprezentarea societății în relațiile cu terții.

Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Mașină de serviciu, laptop și telefon oferit din partea companiei;
- Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii aflate într-o continuă dezvoltare, cu o structură managerială ce pune accent, apreciază și recompensează implicarea angajaților, precum și dezvoltarea acestora din punct de vedere profesional.

In vederea aplicarii, CV-urile se transmit la adresa [email protected]

BETMEN este un proiect ambițios, dezvoltat de o echipă cu o vastă experiență, gata să vă ofere cele mai bune servicii din industria jocurilor de noroc online și offline. Scopul nostru este de a ajuta utilizatorii să se distreze în timp ce folosesc cele mai noi produse disponibile pe piață.

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici