Hotel Opal by the sea, angajează receptioner/receptionera, peperioada sezoniera 20 aprilie - 15 septembrie 2025
Pentru candidații care nu sunt din zona oferim cazare și masa.Hotelul este situat în stațiunea Cap Aurora
Pregătire și experienta:
a) studii medii sau superioare;
b) cunoștințe de limba engleză la nivel de conversatie, operare pecalculator, dactilografiere, telefonie;
c) disponibilități de dialog, comportament civilizat.
Responsabilități și sarcini:
• asigură păstrarea registrului unic de intrări / ieșiri;
• asigură activitatea de telefonie;
• asigură activitatea de informații generale pentru public;
• întocmește planul fondului necesar protocolului;
• stabilește necesarul de consumabile pentru personalul companiei șicomandarea consumabilelor necesare (papetărie, protocol);
• păstrează confidențialitatea tuturor informațiilor referitoare lahotel;
• duce la îndeplinire orice sarcină trasată de superiorul direct saudirectorul general;
• răspunde de preluarea corespondenței sosită pe adresa firmei (plicuri,faxuri, oferte, etc.);
• răspunde de buna circulație a corespondenței (corespondența esteînmânată numai destinatarului, iar, în cazul în care nu este precizat undestinatar, se înmânează șefului direct;- asigură și răspunde de expedierea în bune condiții a tuturorscrisorilor;
• ține o evidență a tuturor numerelor de telefon, fax, precum și aadreselor care îi sunt aduse la cunoștință în diferite moduri;
• asigură informarea asupra oricărui număr de telefon cerut de cătreangajații firmei (chiar prin apelarea serviciului de informații);
• preia toate apelurile telefonice și le direcționează în funcție decererea interlocutorului, aflând identitatea acestuia pe care trebuie săo comunice;
• ține evidența solicitărilor directe și a apelurilor telefonice înabsența persoanelor căutate și asigură operativ informarea acestora;
• primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentelecompetențe sau sală de întâlniri;
• îndeplinește activitățile de protocol;
• furnizează cu amabilitate informațiile solicitate;
• răspunde de redactarea de adeverințe, cereri diverse, delegațiirespectând formatele utilizate în firmă;
• întocmește situații sau documente la cererea superiorului direct;
• răspunde de înregistrarea documentelor redactate și de evidența lor;
• asigură arhivarea în ordine a documentelor care îi sunt înmânate,trimise și primite;- face copii XEROX pentru documentele care îi sunt înmânate;
• are cunostiinta de programul de hotelarie MENTOR, OPERA, FIDELIO,MULTISOFT.
Detalii legate de program și salariu se vor discuta la interviu