Candidatul ideal:
- Studii medii finalizate;
- Bune abilitați de relaționare si comunicare cu clienții prin telefon, email, WhatsApp.
- Cunoștințe medii calculator (Word, Excel);
- Lucrul in echipa;
-Abilitați de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informațiilor;
-Reprezintă un bonus la angajare experiența similara la un alt magazin online;
- Lucrul cu programe de facturare(ex: Smart-Bill).
Descrierea jobului:
- Completează si actualizează sortimentul de produse, (poze, preturi, descrieri);
- Primește, înregistrează, confirma si administrează comenzile efectuate online si telefonic;
- Oferă suport si consiliere clienților cu privire la comenzi, modalități de plată, livrare, etc;
- Întocmește facturi, documente fiscale și de transport (inclusiv AWB-uri);
Beneficiile oferite in cadrul companiei noastre :
- Posibilitatea de a învață mai mult despre un domeniu in creștere;
- Mediu de lucru plăcut;
-Colectiv tânăr;
- Salariu fix atractiv in funcție de competente, experiența si rezultate, începând cu 2500 RON;
- Mediu de lucru prietenos, dinamic, în plină expansiune;
- Telefon, laptop tot ce este necesar desfășurării activității.
Va mulțumim