Cuno tin e, Aptitudini si Abilită i:
Foarte bune abilită i de comunicare
Abilitatea i disponibilitatea de a lucra în echipă
Foarte bune abilită i de ascultare
Capacitatea de a se adapta cu u urin ă la schimbările metodelor de lucru
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clien i
Cerinte:
- Cunostinte solide de contabilitate si cunostinte lucru cu institutiile publice
- Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor si a institutiilor
- Identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare
- Solutionarea sau directionarea catre departamentul potrivit a taskurilor ori a problemelor aparute
- Inregistrarea interactiunii cu clientul si cu institutiile in cauza
Descrierea jobului
Este responsabila de urmatoarele procese:
- Primirea taskurilor transmise de catre departamentul tehnic ori de catre superiorul ierarhic
- Verificarea documentelor si intocmirea lor
- Monitorizarea taskurilor pana la inchiderea acestora
- Inregistarea documentelor contabile
- Crearea declaratiilor contabile si transmiterea acestora catre institutiile corespunzatoare
- Intocmirea de rapoartelor zilnice
Oferta (bonusuri, beneficii):
Firma din Bucuresti sector 4 oferim un pachet salarial motivant incepand de la 2500 lei net, traininguri de dezvoltare profesionala .